Σάββατο 16 Απριλίου 2011

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΕΤΣΗΣ

Πολλαπλά τα οφέλη του συνδυασμού blade servers και virtualization Στέφανος Δέτσης, Nissan Greece Ο Στέφανος Δέτσης, System Administrator της Νικ. Ι. Θεοχαράκης - Nissan Greece, μιλάει στο netweek για τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα των blade servers, καθώς και για το σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται η επιλογή των blade τεχνολογιών και σε ποιες όχι. NetWeek:
Η λύση των blade servers είναι πανάκεια για ένα σύγχρονο data center ή υπάρχουν και περιπτώσεις που οι stand alone servers είναι προτιμότερη λύση;
Στέφανος Δέτσης: Η λύση των Blade Servers σε συνεργασία με το Virtualization προσφέρει consolidation και ευκολία διαχείρισης। Με τις δυο τεχνολογίες μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας με μεγάλη ευκολία και προσαρμοστικότητα στις ανάγκες που παρουσιάζονται κατά τη λειτουργία της επιχείρησης।
 Σίγουρα υπάρχουν εξειδικευμένες εφαρμογές όπου, όμως, οι blade servers δεν μας καλύπτουν। Πιθανότερο λοιπόν είναι η συνύπαρξη και των δυο τύπων servers σε μια επιχείρηση।

NetWeek: Δεδομένης της ανάγκης ενός blade enclosure, το οποίο έχει συνήθως ένα κόστος αγοράς, η επιλογή των blade servers είναι κατάλληλη και για SMBs, οι οποίες πιθανώς να μην αξιοποιήσουν το σύνολο θέσεων του blade enclosure;
Στέφανος Δέτσης: Σαφώς και στις περιπτώσεις αυτές θα πρέπει να γίνεται σωστό capacity planning, έτσι ώστε να αποφεύγονται οι υπερβολές।
 Ανάλογα με την επεκτασιμότητα της επιχείρησης θα πρέπει να παίρνουμε τις κατάλληλες αποφάσεις। Κάτι που πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψιν είναι οι μεγαλύτερες ανάγκες σε ψύξη λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών που αναπτύσσουν τα blade enclosures, κάτι που αντιστρέφεται σε μεγάλες εγκαταστάσεις।
 Ενα άλλο πρόβλημα είναι η μη υποστήριξη PCI καρτών από τους Blade Servers। Αντίθετα, το density που προφέρει ένα blade center λύνει πρόβλημα χώρου στα datacenter των μικρών επιχειρήσεων।Ενας γενικός εμπειρικός κανόνας είναι ότι ένα blade center για να είναι συμφέρουσα λύση θα πρέπει να φιλοξενεί τουλάχιστον 10 servers। Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι η λύση των blade servers δεν είναι πανάκεια και μονόδρομος στο κομμάτι των Small Businesses.NetWeek: Οι παραδοσιακοί rack μπορούσαν να δεχτούν εξοπλισμό διαφορετικών κατασκευαστών (servers, routers, κ.λπ.). Στα blades υπάρχει μεγαλύτερη δέσμευση με τον κατασκευαστή.
 Μάλιστα τα δύο τελευταία χρόνια παρατηρείται η τάση, εκτός των blade servers, ο κατασκευαστής να προτείνει ακόμα πιο ολοκληρωμένες λύσεις που περιλαμβάνουν στο ίδιο enclosure, storage και networking εξοπλισμό. Ποια είναι τα κυριότερα θετικά και αρνητικά στοιχεία αυτής της προσέγγισης;
Στέφανος Δέτσης: Η ύπαρξη ενός και μόνο παρόχου σε όλα τα συστήματα προσφέρει ευκολία στη διαχείριση και το troubleshooting. Ομως, η δέσμευση με έναν κατασκευαστή μας στερεί το δικαίωμα της οικονομικής διαπραγμάτευσης με άλλους κατασκευαστές, κάτι που ειδικά την περίοδο που διανύουμε αποφέρει σημαντικά οφέλη.NetWeek: Το consolidation που αποτελεί ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της τεχνολογίας blade, είναι παράλληλα και μια απειλή για την ομαλή λειτουργία της IT υποδομής σε περίπτωση αστοχίας.
 Μπορεί να σταθμιστεί αυτή η απειλή οικονομικότερα σε σχέση με ανάλογες απειλές που δημιουργεί μια υποδομή stand alone servers;
Στέφανος Δέτσης: Σίγουρα η ανάγκη για redundancy προσθέτει μεγαλύτερο βάρος στον προϋπολογισμό για την περίπτωση του blade center, αφού οι επιλογές στην περίπτωση των standalone servers μας προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία κίνησης.NetWeek: Υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε κόστος και επιδόσεις όσον αφορά το storage, όταν αυτό συνδυάζεται με blade servers σε σχέση με stand alone servers;
Στέφανος Δέτσης: Τα σύγχρονα blade centers προσφέρουν λύσεις για την αποθήκευση των δεδομένων, οι οποίες μπορούν να μειώσουν δραστικά το κόστος σε μεγάλες εγκαταστάσεις.
Η ενσωμάτωση των καλωδίων και switch, ethernet και οπτικών στα backplane των blade centers προσφέρουν μειωμένη πολυπλοκότητα και κόστος σε σχέση με τους standalone servers. Σε θέματα επιδόσεων μόνο σε περιπτώσεις πολύ μεγάλων transaction processing εφαρμογών θα παρατηρήσουμε κάποιο bottle neck.










Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΔΕΤΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

Βαγγέλης Δέτσης. Ακόμα ένας αθλητής που διεκδικεί τη ζώνη του Heavyweight πρωταθλητή στο EFL

Βαγγέλης Δέτσης. Ακόμα ένας αθλητής που διεκδικεί τη ζώνη του Heavyweight πρωταθλητή στο EFL της 20 Μαρτίου. Αθλητής του MMA GYM, μας μιλάει για το που μεγάλωσε, πως ξεκίνησε το ΜΜΑ και τη θυσίες χρειάζονται για να ανταπεξέλθεις στους αγώνες. Ας τον ακούσουμε μέσα από συνέντευξη για το mmalegacy.gr
- Βαγγέλη καλώς ήρθες στο mmalegacy.gr και σε ευχαριστούμε για το χρόνο σου.
Καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δύνεται.
- Πες μας 2 λόγια για σένα, από που προέρχεσαι, που μεγάλωσες, πόσα κιλά είσαι και ποιο είναι το προπονητικό σου ΤΕΑΜ;
Είμαι 105 κιλά, είμαι από την Πάρο και μεγάλωσα εκεί μέχρι τα 17 μου, που πήγα στην Αγγλία και στο Λονδίνο συγκεκριμένα για σπουδές।
Εκεί ξεκίνησα να ασχολούμαι με της πολεμικές τέχνες, ξεκίνησα με Πυγμαχία και μετά από 2 χρόνια το γύρισα στο Brazilian Jiu-jitsu και το Muay Τhai.Όταν γύρισα στην Ελλάδα και αφού τελείωσα με το στρατιωτικό μου έψαχνα να βρω σχολή και τότε ήρθα στο MMA GYM του Σπύρου Μαρτζούκου και του Γιώργου Κατσινόπουλου. Εκεί βρήκα το σπίτι μου και τα παιδιά με αγκάλιασαν σαν αδερφό τους και έτσι είμαι ακόμα μαζί τους!!!
- Εκτός από το ΜΜΑ με ποιές άλλες πολεμικές τέχνες έχει ασχοληθεί στο παρελθόν ή ασχολείσαι τώρα;
Όπως είπα και πριν έχω ασχοληθεί με την Πυγμαχία το Thai box και το Brazilian Jiu-jitsu. Με τα ίδια ακριβώς ασχολούμαι και τώρα απλά έχω προσθέσει και την ελεύθερη πάλη στην εβδομαδιαία προπόνηση μου.
- Τι είναι αυτό που σε κέρδισε και ασχολήθηκες με της Μικτές Πολεμικές Τέχνες;
Η ελευθερία του να χρησιμοποιείς όλα τα όπλα που διαθέτει το ανθρώπινο σώμα αλλά και το ότι ο αγώνας δεν σταματάει με ένα knockdown ή με μια πτώση.
- Τι είναι αυτό που χρειάζεται ένας αθλητής για να ανταπεξέλθεις στο δύσκολο χώρο του ΜΜΑ;
Καταρχήν πολύ θέληση και να είναι διατεθειμένος να κάνει θυσίες στην προσωπική του ζωή. Το παιχνίδι αυτό είναι 50% ψυχολογικό, 30% σκληρή δουλειά και 20% το ταλέντο…
- Να πούμε ότι προετοιμάζεσαι στην ομάδα του MMA GYM , πως είναι η περίοδος της προετοιμασίας;
Σκληρή και κουραστική, μόνο αυτό σκέφτεσαι, διατροφή, τρέξιμο, προπονήσεις. Δεν έχει χρόνο για τίποτα άλλο.
- Για ανθρώπους που δεν σε έχουν δει να αγωνίζεσαι, πιο είναι το στυλ που αγωνίζεσαι, σε ποιο κομμάτι του ΜΜΑ στηρίζεσαι πιο πολύ;
Δεν έχω κάποιο δυνατό σημείο, έχω εμπιστοσύνη στα χέρια μου αλλά και στο BJJ μου. Η στρατηγική θα αλλάζει ανάλογα τον αντίπαλο και τα μειονεκτήματα του.
- Το γεγονός ότι το EFL 1 είναι σε μορφή Grand Prix 8 αθλητών το καθιστά από μόνο του σε δύσκολη βραδιά, πως το βλέπεις εσύ;
Πολύ δύσκολο, γιατί δεν ξέρεις ποιος θα είναι ο επόμενος αθλητής που θα αντιμετώπισης, εκτός αυτού μπορεί να κουβαλάς κούραση ή και τραυματισμό από τους προηγούμενους αγώνες.
- Τι πρέπει να περιμένουμε να δούμε από εσένα της 20 Μαρτίου.
Να τα δώσω όλα, τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.
- Την ζώνη του πρωταθλητή την διεκδικούν 8 αθλητές, τι είναι αυτό που σε κάνει να την θες τόσο;Η ζώνη είναι η αποδοχή στον εαυτό σου ότι όλη η σκληρή δουλειά που έχεις κάνει και ο χρόνος που έχεις ξοδέψει έχουν αποδώσει, είναι το πτυχίο σου.
- Οι στόχοι σου για την διοργάνωση και για το μέλλον;
Ο στόχος μου είναι ένας, η νίκη και η καλή απόδοση… Όσον αφορά το μέλλον, θα συνεχίζω να κάνω αυτό που μου αρέσει και με γεμίζει, και να προσπαθώ κάθε φορά να ξεπερνώ τον εαυτό μου.
- Είναι κάτι άλλο που πρέπει να γνωρίζουμε για σένα;
Τίποτα το ιδιαίτερο, μόνο το ότι είμαι πολύ πεισματάρης και όταν βάλω στόχο αργά ή γρήγορα τον πετυχαίνω.
- Ένα τελευταίο μήνυμα για τους αναγνώστες;
Όσοι μπορούν να έρθουν στο Ιβανώφειο, να δουν την προσπάθεια μας και να περάσουν καλά. Για όσους δεν ξέρουν τι ακριβώς είναι το ΜΜΑ, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να το γνωρίσουν.
- Βαγγέλη σε ευχαριστούμε και σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία εντός αλλά και εκτός κλουβιού।

Σας ευχαριστώ και θα τα πούμε 20 Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη!

του Κώτση Δημήτρη

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Στους Δέτσηδες με αγάπη.

Στου Τζα μωρέ την κορυφή
θέλω ν' ανέβω μια στιγμή
για ν' αγναντέψω από κει
τον Δαμαριώνα πέρα.

Μα τώρα δεν χρειάστηκε
ν' ανέβω στην κορφή του
γιατί εδώ ξανοίω πια
εμπρός μου τη μορφή του.

Γιατί οι Δέτσηδες βρε κουβαλούν
μόνο με τ' όνομά τους
όλη την ιστορία του
που είν' όλη δικιά τους.

Γιατί από εκεί ξεκίνησε
το όνομα του Δέτση
και μόνο τ' όνομα ν' ακούς
ο νους σου πάει στη Νάξο
και μάλιστα μες στο χωριό
που τόσο θέλω ν' αράξω.

Και ξεγελώ τους πόθους μου
που με πολιορκούνε
σαν έρχεται η σύναξη
και μένα με καλούνε.

Γιατί κι εμένα τ' όνομα
φωνάζει πως υπάρχω
και τις ρίζες μου βαθειά
στο Δαμαριώνα θα' χω.

Γι' αυτό να ζούνε οι Δέτσηδες
πάντα αγαπημένοι
κι όσοι έχουν το όνομα
να είναι ευτυχισμένοι.

ΔΕΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΤΣΗΔΩΝ 2011


ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΧΕ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΤΣΗΔΩΝ

Θεσμός εχει γίνει πια η ετήσια συγκέντρωση όλων των οικογενειών με το επίθετο Δέτσης.
Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος οι απανταχού ανά την Ελλάδα Δέτσηδες πραγματοποίησαν το τεταρτο πανελλήνιο ραντεβού τους στην καθιερωμένη ταβέρνα του Κώστα Δέτση «η Κυρά» στο Νέο Κόσμο την Κυριακή 13 Φεβρουαριου 2011.
Οικογένειες από όλα τα μέρη της Ελλάδας συναντήθηκαν και μεταξύ ποτού και φαγητού αντάλλαξαν συζητήσεις και συναισθήματα μέσα σε μία ατμόσφαιρα φιλική και συγκινητική. Σίγουρα μέσα από αυτή την επαφή μπορούν να ξυπνήσουν μνήμες και να προκύψουν άγνωστες συγγένειες μέχρι σήμερα και αναμφισβήτητα να δημιουργηθούν νέες φιλίες.
Ποιηματα του απηγγειλε ο Δημητρης του Νικολαου. Μεταξυ των παρευρισκομενων ηταν.
Δέτσης Θωμάς, Κώστας, ιδιοκτήτες της ταβέρνας Κυρά, Ανδρέας και Χαρούλα Καφαντάρη, Γιάννης Καράτζος, Κοντολέβας Μιχάλης, Παντελής Χαρτελάς μετα της συζηγου του Ντινας,Τουλα χηρα Γεωργιου χαρτελα, Νίκος, Λευτέρης, Γιάννης, Στέλλα Καφαντάρη, Μάνος και Κατερίνα Μερακλή, Μανος,Καλλιοπη,Ιωάννα από τους Βλάχηδες, Δέτση Αγλαία, Μαρία, Καλλιόπη του Βλαχογιαννη, Κούλα του Βλαχομιχάλη,Δημητρα του Τζι, Στέλλα από τους Βλάχηδες, Δέτσης Γιώργος του,Δημητρης του Νικολαου μετα της συζηγου του και του υιου του Μανωλης,Βασιλης Γορδελας, Νικόλαος του Μάτια μετα της συζηγου του Βασω,Γιωργης του ματια μετα τησ συζηγου του και η αδελφη του Βασω, Στέλλα μετα του συζηγου της Παναγιωτη Μπεμπη,Γιαννα,Κουλα του Βλαχομιχάλη, Τζαννετίνα του Βλαχογιώργη με τον συζηγο της Ρηγα Γιαννη, Νικόλαος του Γεωργίου από τον Δαμαλά, Στέλλα του Μιλιαμόλια, Στυλιανή του Μουργάκη, Κούρτη Ειρήνη, Εμμανουήλ Μουργάκης, Νικόλας Σαρούλης του Φωτη, Δημήτρης Μούλαρος, Ανδρέας Μούλαρος,Μανωλης του Φλωρου μουλαρος Δέτση Ειρήνη, Αγγελική του Γεωργίου, Γιώργης και Σταμάτης Μουσουλίνης, Δήμας Γεώργιος και Μιλτιάδης, Ναυπλιώτης Γεώργιος μετα της συζηγου του Λιλιαν και Παναγιώτα, Βαβουλής Δημήτριος, Άννα, Νικόλαος και Σταμάτης,Νικος Τσατσουλας της Στελλας, Ηλιάδη Μαρία,...
Επίσης, παρών ως εκπρόσωπος του συλλόγου της οικογένειας των Γαβράδων ήταν ο πρόεδρος Γιάννης Γαβράς από το Σαγκρί μετά της συζύγου του.

Μεγάλη επιτυχία που ξεσήκωσε τους θαμώνες Δέτσηδες είχαν τα βιολιά του Νίκου Κονιτόπουλου, δίνοντας την ευκαιρία στους Δέτσηδες να επιδείξουν τις χορευτικές τους ικανότητες.
Επίσης, για πρώτη φορά κόπηκε και η πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιττα των Δετσηδων που ήταν προσφορά της Μαρίας Ηλιάδη, φίλης των Δέτσηδων, η οποία και διατηρεί γραφείο μεταφράσεων.
Για πρωτη φορα επισης εδοθηκαν τα πολυ ομορφα ημερολογια μια προτωβουλια του Μανου Δετση μερακλη.
Την πρωτοβουλία για την συγκέντρωση είχαν, όπως και πέρυσι:Ο Παντελής Δέτσης (Χαρτελάς), ο Μιχάλης Δέτσης (Κοντολέβας) και ο Νικόλαος Δέτσης (Καφαντάρης).
Διάχυτη υπήρξε η επιθυμία από όλους όσους ήταν παρόντες, αλλά και από τους απόντες του εξωτερικού, η επόμενη συνάντηση να γίνει στην γενέτειρα των Δέτσηδων, τον όμορφο Δαμαριώνα.

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

ΝΕΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΕΤΣΗΔΩΝ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ



ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΤΣΗΔΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΣΗΜΕΡΙ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011 ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ 'ΚΥΡΑ' ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
ΘΑ ΚΟΠΗ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΙΤΤΑ.
Θεσμός εχει γίνει η ετήσια συγκέντρωση όλων των οικογενειών με το επίθετο Δέτσης.
Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος οι απανταχού ανά την Ελλάδα Δέτσηδες θα πραγματοποίησουν το τεταρτο πανελλήνιο ραντεβού τους στην καθιερωμένη ταβέρνα του Κώστα Δέτση «η Κυρά» στο Νέο Κόσμο την Κυριακή 13 Φεβρουαριου 2011.
Οικογένειες από όλα τα μέρη της Ελλάδας θα συναντήθουν και μεταξύ ποτού και φαγητού θα αντάλλαξουν συζητήσεις και συναισθήματα μέσα σε μία ατμόσφαιρα φιλική και συγκινητική.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ.

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ


Θαλασσινό νερό θα "κινεί" ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο.
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό .
Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό.

Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € - 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.
Το έργο εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται.
Στόχος της Νομαρχίας Αθηνών είναι, σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο, να υιοθετηθεί μια πολιτική επιβράβευσης, όσων προχωρήσουν στη μετατροπή των συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη στάθμευση.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε συνεργασία με τη Νομαρχία Αθηνών, η οποία το έχει χρηματοδοτήσει με το ποσό των 672.682,93 ευρώ.
Ο νομάρχης Αθηνών, κατά τη σύντομη ομιλία του, επεσήμανε ότι στην προσπάθεια της ερευνητικής ομάδας, εκτός από τον επικεφαλής της, αναπληρωτή Καθηγητή κ. Χριστοφόρου, συμμετέχουν και νέοι και μάλιστα η αρχική σύλληψη είναι ενός φοιτητή, που ονομάζεται Θανάσης Δέτσης.
Μετά την παράδοση του έργου τους επόμενους μήνες, η Περιφέρεια Αττικής, που θα διαδεχθεί τη νομαρχία Αθηνών, έχει την ευχέρεια, να δημιουργήσει το Φορέα Μετατροπών, ώστε από τον Ιανουάριο του 2012 οι Έλληνες πολίτες να μπορούν να μετατρέψουν τα συμβατικά τους αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, τόνισε ο κ. Σγουρός.
Ο φορέας αυτός της Περιφέρειας θα έχει έσοδα, γιατί θα διαχειρίζεται τα απόβλητα του συμβατικού αυτοκινήτου, όπως ο χάλυβας και το αλουμίνιο του κινητήρα, ο χαλκός των καλωδιώσεων, η πλατίνα των καταλυτών, ο εγκέφαλος και οι αισθητήρες κ.λ.π.
Η ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει μόνο θετικές επιπτώσεις:
-Ελαχιστοποιημένο κόστος μετακίνησης. Προβλέπεται ότι το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με πρόβλεψη χρήσης δεκαετίας, θα είναι μικρότερο από 1 € ανά 100 km, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μετατροπής και συντήρησης, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος.
Ταυτόχρονα, είναι δυνατή η πολιτική επιβράβευσης της ηλεκτρικής κίνησης με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο και ελεύθερη στάθμευση, την οποία θα διεκδικήσουμε να νομοθετηθεί από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.
-Ανάπτυξη νέων θέσεων εργασίας υψηλών τεχνικών απαιτήσεων με την ίδρυση του φορέα μετατροπών, με ταυτόχρονη σημαντική αναβάθμιση του ρόλου της Περιφέρειας στον τομέα των μεταφορών. Ο φορέας αυτός είναι εξ’ αντικειμένου βιώσιμος με δυνατότητες σοβαρής συμμετοχής στην αύξηση του ΑΕΠ.
-Μείωση των εξόδων των ελληνικών νοικοκυριών και φυσικά τη δημιουργία προϋποθέσεων για εξαγωγή αυτής της τεχνογνωσίας σε άλλες χώρες.
Τέλος, αναφέρθηκε και στο ιδιαιτέρως σημαντικό θέμα της οικολογικής διάστασης αυτής της καινοτομίας, που είναι:
-Μηδενική ρύπανση-Μη χρήση ορυκτών καυσίμων-Μη επιβάρυνση του ηλεκτρικού δικτύου-Δυνατότητα τροφοδοσίας του εθνικού ηλεκτρικού δικτύου και εξαγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο αναπληρωτής καθηγητής του Ε.Μ.Π., Ευάγγελος Χριστοφόρου, είπε ότι η ομάδα έργου του ΕΜΠ, έχει σχεδιάσει ένα σύστημα επιτήρησης της κυκλοφορίας, «το οποίο στη μορφή ενός μικρού υπολογιστή που αύριο μπορεί να αποτελεί και μέρος της κονσόλας του αυτοκινήτου, πληροφορεί για τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στην πόλη, τη θέση και την αλλαγή θέσης του οχήματος, καθώς επίσης και ηλεκτρονική πινακίδα κυκλοφορίας, στην οποία αποθηκεύονται ηλεκτρονικά, όλα τα στοιχεία του οχήματος (π.χ. ασφάλιστρα κλπ)».